dimecres, 5 de març del 2014

I aquí tenim un gran repte que em van proposar i clar!! el vaig acceptar!!
La cosa era que volien regalar a una noia que feia anys una fofucha realitzant quelcom especial, alguna cosa que hagués fet a la seva vida i aquesta noia sembla que l'hi agrada força el risc.
Doncs dit i fet, em van enviar fotos, vídeos i la veritat es que m'ho vaig passar molt bé i  també un xic malament a l'hora de fer-la.
No us imagineu de que es la pròxima veritat??

ha haaaa... ara no us ho dic fins demà, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........D'acord us dic de què, però no penjo  fotos fins demà

Deeeeee......  FOFUCHA PARACAIGUDISTA

no us la perdeu és xulíssima
fins demà.. je jee



3 comentaris:

Unknown ha dit...

ja tinc ganes de veure-la!!! Quins nervis....

elfildelatat ha dit...

Ja tinc ganes de veure-la!!!!hehehe segur que està superxula

Unknown ha dit...

Jo també, a veure com será aquesta, suposo que xulísima, com les altres